Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15071
Title: Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО)
Authors: Мартинюк, Михайло Тадейович
Миколайко, Володимир Валерійович
Підгорний, Олександр Васильович
Хитрук, Валентин Іванович
Keywords: природнича освіта
особистісно орієнтований зміст навчання
критичне мислення
вивчення основ спеціальної теорії відносності
очікувані (прогнозовані) результати навчання
Issue Date: 2021
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Мартинюк М. Т, Миколайко В. В., Підгорний О. В., Хитрук В. І. Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО). Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2(6), 2021. С. 224-239
Abstract: У статті обґрунтовано процедуру добору і конструювання цілісного змісту навчальних матеріалів, недиспаратних щодо морального становлення особистості учня та прогностичноперспективних щодо організації навчально-пізнавальної діяльності й розгортання психологічних процесів, провідних в освітній діяльності, насамперед реалізації механізмів і процедур критичного мислення. Специфічним завданням статті є обґрунтування нового змісту навчання основ спеціальної теорії відносності в закладах загальної середньої освіти та в методичній системі підготовки майбутніх учителів фізики.
Description: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/250427
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15071
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
250427-Текст статті-574717-3-10-20220106.pdf883,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.