Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15071
Title: | Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО) |
Authors: | Мартинюк, Михайло Тадейович Миколайко, Володимир Валерійович Підгорний, Олександр Васильович Хитрук, Валентин Іванович |
Keywords: | природнича освіта особистісно орієнтований зміст навчання критичне мислення вивчення основ спеціальної теорії відносності очікувані (прогнозовані) результати навчання |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Citation: | Мартинюк М. Т, Миколайко В. В., Підгорний О. В., Хитрук В. І. Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО). Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2(6), 2021. С. 224-239 |
Abstract: | У статті обґрунтовано процедуру добору і конструювання цілісного змісту навчальних матеріалів, недиспаратних щодо морального становлення особистості учня та прогностичноперспективних щодо організації навчально-пізнавальної діяльності й розгортання психологічних процесів, провідних в освітній діяльності, насамперед реалізації механізмів і процедур критичного мислення. Специфічним завданням статті є обґрунтування нового змісту навчання основ спеціальної теорії відносності в закладах загальної середньої освіти та в методичній системі підготовки майбутніх учителів фізики. |
Description: | http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/250427 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15071 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
250427-Текст статті-574717-3-10-20220106.pdf | 883,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.