Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15078
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тітова, Любов Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T07:28:59Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T07:28:59Z | - |
dc.date.issued | 2022-10-25 | - |
dc.identifier.citation | Тітова Л. О. Визначення засобів гейміфікації для впровадження в освітній процес. Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти: матеріали IV міжнар. науково-практ. онлайн-конф., м. Київ, 25 жовтня 2022 р. Київ, 2022. С. 201-202. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15078 | - |
dc.description | https://iea.gov.ua/wp-content/uploads/2022/12/book-of-abstracts_ssi-iea_2022.pdf | uk_UA |
dc.publisher | ДНУ «Інститут освітньої аналітики» | uk_UA |
dc.subject | Гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | Освітній процес | uk_UA |
dc.subject | Інформатизація | uk_UA |
dc.subject | Ігрові засоби | uk_UA |
dc.subject | Засоби гейміфікації | uk_UA |
dc.subject | Технологія гейміфікації | uk_UA |
dc.subject | Ігрова діяльність | uk_UA |
dc.title | ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСОБІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
book-of-abstracts_ssi-iea_2022 (1).pdf | 352,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.