Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15078
Назва: | ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСОБІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС |
Автори: | Тітова, Любов Олександрівна |
Ключові слова: | Гейміфікація Освітній процес Інформатизація Ігрові засоби Засоби гейміфікації Технологія гейміфікації Ігрова діяльність |
Дата публікації: | 25-жов-2022 |
Видавництво: | ДНУ «Інститут освітньої аналітики» |
Бібліографічний опис: | Тітова Л. О. Визначення засобів гейміфікації для впровадження в освітній процес. Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти: матеріали IV міжнар. науково-практ. онлайн-конф., м. Київ, 25 жовтня 2022 р. Київ, 2022. С. 201-202. |
Опис: | https://iea.gov.ua/wp-content/uploads/2022/12/book-of-abstracts_ssi-iea_2022.pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15078 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
book-of-abstracts_ssi-iea_2022 (1).pdf | 352,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.