Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15100
Title: | ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРЕДМЕТНИМ ДОВКІЛЛЯМ |
Authors: | Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
Keywords: | дидактична гра предметне довкілля діти дошкільного віку предметний світ |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Acta Paedagogica Volynienses |
Citation: | Трофаїла, Н. Дидактична гра як засіб ознайомлення дітей з предметним довкіллям. Acta Paedagogiсa Volynienses. 4. 2021. С. 17-21 |
Series/Report no.: | УДК;37.091.33-027.22:796]:373.2.016:502 |
Abstract: | У статті представлено змістову характеристику дидактичної гри як засобу ознайомлення дітей з предметним довкіллям. Дане поняття проаналізовано з позицій різних наукових підходів. Схарактеризовано суть дидактичної гри, її функції та структуру, етапи проведення. Представлено погляди дослідників на класифікацію дидактичних ігор. Ознайомлення дітей дошкільного віку з предметним довкіллям передбачає не передачу емпіричних знань про властивості та способи дій із предметами, а узагальнений у науці та зафіксований у системі наукових понять досвід пізнання людством явищ дійсності: природи, суспільства, мислення. Масове охоплення дітей суспільним дошкільним вихованням дає можливість практично забезпечити наступність і неперервність у навчально-виховній роботі закладу дошкільної освіти та школи. Дошкільний вік, це період побудови базових взаємин дитини зі світом і її бажання впорядкувати свої знання про довкілля, а потім узагальнити їх у вигляді певної моделі світобудови. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15100 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРЕДМЕТНИМ ДОВКІЛЛЯМ.pdf | 484,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.