Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15104
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ АДАПТИВНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ З ПАТОЛОГІЄЮ СЛУХУ
Автори: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Ключові слова: патологія слуху
адаптивне фізичне виховання
діти дошкільного віку
психолого-педагогічні особливості
Дата публікації: лис-2021
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Трофаїла, Н. (2021). Психолого-педагогічні особливості та організація адаптивного фізичного виховання у дітей з патологією слуху. Acta Paedagogiсa Volynienses, 3, 248–252
Серія/номер: УДК;376.015.3-056.263:[37.017:796]
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично розкрито особливості дітей з порушенням слуху, проведено її науковий аналіз, узагальнено та систематизовано інформацію з означеної проблеми, отриману з наукових джерел. Кожна дитина по-своєму унікальна, і потреби кожної дитини специфічні. Дитина з особливими освітніми потребами на сучасному етапі розвитку суспільства розглядається як особистість, яка має ті ж права, що й інші члени спільноти, але через особливості індивідуального розвитку їй необхідно надавати особливі освітні послуги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15104
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.