Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:05:12Z-
dc.date.available2022-12-08T09:05:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГарбар С. В. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 4(6) 2022. С. 271.uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-4(6)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15155-
dc.description.abstractПроблема виховання культури поведінки підростаючого покоління є однією з головних на сучасному етапі розвитку людства. Зниження культурно-морального рівня суспільства зумовлює необхідність створення нових підходів і способів виховання культури поведінки особистості, особливо в контексті загальнолюдських цінностей і норм поведінки.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи», 2022uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;001.32:1 /3](477)(02)-
dc.subjectвихованістьuk_UA
dc.subjectкультура поведінкиuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.titleКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.title.alternativeКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1348-Текст статті-1351-1-10-20220408 (1).pdf247,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.