Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15155
Title: КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Other Titles: КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Authors: Гарбар, Світлана Володимирівна
Keywords: вихованість
культура поведінки
старший дошкільний вік
критерії
Issue Date: 2022
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи», 2022
Citation: Гарбар С. В. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 4(6) 2022. С. 271.
Series/Report no.: УДК;001.32:1 /3](477)(02)
Abstract: Проблема виховання культури поведінки підростаючого покоління є однією з головних на сучасному етапі розвитку людства. Зниження культурно-морального рівня суспільства зумовлює необхідність створення нових підходів і способів виховання культури поведінки особистості, особливо в контексті загальнолюдських цінностей і норм поведінки.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15155
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
1348-Текст статті-1351-1-10-20220408 (1).pdf247,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.