Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15155
Title: | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Other Titles: | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Authors: | Гарбар, Світлана Володимирівна |
Keywords: | вихованість культура поведінки старший дошкільний вік критерії |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Видавнича група «Наукові перспективи», 2022 |
Citation: | Гарбар С. В. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 4(6) 2022. С. 271. |
Series/Report no.: | УДК;001.32:1 /3](477)(02) |
Abstract: | Проблема виховання культури поведінки підростаючого покоління є однією з головних на сучасному етапі розвитку людства. Зниження культурно-морального рівня суспільства зумовлює необхідність створення нових підходів і способів виховання культури поведінки особистості, особливо в контексті загальнолюдських цінностей і норм поведінки. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15155 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
1348-Текст статті-1351-1-10-20220408 (1).pdf | 247,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.