Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15155
Назва: | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Інші назви: | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Автори: | Гарбар, Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | вихованість культура поведінки старший дошкільний вік критерії |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавнича група «Наукові перспективи», 2022 |
Бібліографічний опис: | Гарбар С. В. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 4(6) 2022. С. 271. |
Серія/номер: | УДК;001.32:1 /3](477)(02) |
Короткий огляд (реферат): | Проблема виховання культури поведінки підростаючого покоління є однією з головних на сучасному етапі розвитку людства. Зниження культурно-морального рівня суспільства зумовлює необхідність створення нових підходів і способів виховання культури поведінки особистості, особливо в контексті загальнолюдських цінностей і норм поведінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15155 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
1348-Текст статті-1351-1-10-20220408 (1).pdf | 247,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.