Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15238
Title: | Формування виконавської складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами вільного руху |
Authors: | Подгорінова, Анастасія Юріївна |
Keywords: | творча індивідуальність майбутній вчитель хореографії виконавська складова творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії вільний рух простір вправа "Боді-джаз" вправа "Дзеркало" вправа "Руховий діалог" |
Issue Date: | Nov-2022 |
Publisher: | Умань: ВПЦ "Візаві" |
Citation: | Подгорінова А. Ю. Формування виконавської складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами вільного руху. Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи = Theoretical and methodological aspects of art education: achievements, problems and prospects: матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Умань, 21-22 жовт. 2021 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т мистецтв [та ін.] ; [голов. ред. Терешко І. Г. ; відпов. ред. Калабська В. С. ; редкол.: Бикова О. В., Музика О. Я., Радзівіл Т. А., Семенчук В. В. Умань : Візаві, 2022. С. 101-104. |
Abstract: | У статті визначено творчу індивідуальність майбутнього вчителя хореографії. Описано досвід виконання вправ "Боді-джаз", "Дзекало", "Руховий діалог" на заняттях зі здобувачами вищої освіти. Техніки танцювально-рухового імпровізаційного характеру, зокрема вільний рух у вправах «Боді-джаз», «Дзеркало» та «Руховий діалог» розвивають у майбутніх учителів навички активного слухання власного тіла, усвідомленого вільного руху, емоційного наповнення танцю та творчого самовираження у просторі, що веде до формування виконавської складової їх творчої індивідуальності. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15238 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Vykonavska_skladova.pdf | 677,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.