Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15244
Title: РЕФЛЕКСІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Authors: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Keywords: рефлексія
рефлексивна діяльність
професійне зростання
само- оцінка
іноземна мова
початкова школа
критичне мислення
Issue Date: 2021
Publisher: Запоріжжя
Citation: Павлюк В.І. Рефлексія як ефективний інструмент роботи вчителя початкової школи на уроках англійської мови. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2021. Вип 79.Т. 2. С.68-71.
Abstract: Статтю присвячено питанню рефлексивної діяльності на уроках англійської мови в початковій школі. Розглядається рефлексія як ефективний інструмент вчителя у викладанні англійської мови для молодших школярів. Розкривається сутність поняття «рефлексія» крізь призму праць вітчизня- них та зарубіжних науковців, підкреслюється значення прийомів рефлексії в навчанні молодших школя- рів. Акцентовано на етапах навчання на основі рефлексивного досвіду. Досліджено види рефлексії для 1-2 та 3-4 класів початкової школи, підкреслено важливість їх використання на уроках іноземних мов. Метою статті є розкриття сутності поняття «рефлексія» та теоретичне обґрунтування ета- пів педагогічної рефлексії для вчителя іноземної мови в початковій шшкол, визначення ефективності прийомів проведення рефлексії в початкових класах на уроках іноземної мови. У статті підкреслюється, що рефлексія на уроці – це спільна діяльність учнів і вчителя, яка дає змогу вдосконалювати навчальний процес, орієнтуючись на особистість кожного учня, та сприяє створенню позитивної навчальної атмосфери, зокрема у вивченні іноземної мови. Водночас вивчення іноземної мови в початковій школі є важливим етапом для школярів у подальшій мовленнєвій діяль- ності в старших класах. Зазначається, що рефлексія для вчителя іноземної мови в початковій школі є віддзеркаленням його діяльності та діяльності його учнів на уроці, відгук яких визначає їхній рівень розуміння мови.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15244
ISSN: 1992-5786
Appears in Collections:Факультет іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.