Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15248
Назва: REFLECTION AS A TOOL FOR ASSESSING STUDENTS’ LEARNING ACTIVITIES ON FOREIGN LANGUAGE LESSONS
Інші назви: РЕФЛЕКСІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: reflection
personal and professional development
classroom activity
implementation
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеса
Бібліографічний опис: Pavlyuk V. Reflection as a Tool for Assessing Students Learning Activities on Foreign Language Lessons. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 19–20 листопада 2021 р). Одеса: 2021 Ч.1 с. 116-120
Короткий огляд (реферат): Reflection in the classroom is a joint activity of students and teachers, which allows you to improve the learning process, focusing on the personality of each student. In the pedagogical literature, the term "reflection" can be con- sidered as a synonym for the phrase "teacher research", "practice research", "joint action research", "classroom research", and so on. In the educational context, the term "action research" is widely used [6, p. 7]. If we consider reflection as a "teacher’s research", then the teacher himself in the process of reflection can be considered as a subject who conducts research directly and implements the research topic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15248
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Reflection as a Tool for Assessing Students Learning Activities on Foreign.pdf247,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.