Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15251
Title: Approaches of teaching English as a foreign language for future Masters in Education
Other Titles: Підходи до викладання англійської мови як іноземної для магістрів освітніх наук
Authors: Гут, Наталя Василівна
Keywords: academic English
masters in Education
professional training
in-service program
Issue Date: 12-Apr-2022
Publisher: ОНУ імені І.І. Мечникова
Citation: Gut N. Approaches of teaching English as a foreign language for future Masters in Education. Актуальні питання лінгвістики та методики викладання іноземних мов: зб. матеріалів VIII міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті доктора педагогічних наук, професора В.Л. Скалкіна (12 квітня 2022 року). Одеса : ОНУ імені І.І. Мечникова, 2022. С.301–304.
Abstract: It is stated that the main approaches of teaching English for future masters in Education can provide them with the means to develop their language skills and acquire some language patterns specific to the target academic culture in order to succeed in their academic careers. The Academic English content and form, in addition to increasing the level of proficiency in academic foreign language, can also increase the level of motivation of such students to conduct research.
Зазначається, що основні підходи до викладання англійської мови для майбутніх магістрів освітніх наук можуть надати їм засоби для розвитку мовних навичок та засвоєння певних мовних шаблонів, характерних для культури спілкування у професійній сфері. Крім того, зміст і форма дисципліни Ділова англійська мова, окрім підвищення загального рівня володіння іноземною мовою, здатні мотивувати здобувачів вищої освіти до проведення наукових досліджень.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15251
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
Гут_approaches_of_teaching_english.pdf608,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.