Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15263
Title: ПСИХОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ ВПЛИВУ
Authors: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Косовська, Катерина Федорівна
Keywords: реклама
вплив
маніпуляція
засоби реклами
Issue Date: 2022
Publisher: SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022.
Citation: Шеленкова Н. Л., Косовська К. Ф. Психологічна сутність реклами як засобу впливу. The 5 th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects” (February 6-8, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. Рp. 497-499.
Abstract: Аналіз найпоширеніших засобів маніпулювання свідомістю особистості останнім часом часто проводиться у психологічній літературі, і демонструє, що дедалі частіше спостерігається використання маніпулятивних технологій саме у рекламі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15263
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
PSYKhOLOHIChNA_SUTNIST_REKLAMY_YaK_ZASOBU_VPLYVU.pdf8,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.