Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15301
Назва: Інтеграція діяльності роботодавців та закладів вищої освіти: локальний досвід
Інші назви: Інтеграція діяльності роботодавців та закладів вищої освіти: локальний досвід
Автори: Кравченко, Оксана Олексіївна
Карпич, Ірина Олександрівна
Ключові слова: діяльність роботодавців
досвід
заклад вищої освіти
інтеграція діяльності роботодавців
роботодавці
Дата публікації: вер-2022
Видавництво: Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство»
Бібліографічний опис: Кравченко, О., Карпич, І. Інтеграція діяльності роботодавців та закладів вищої освіти: локальний досвід. Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство», 2022. № 13., С. 37-45.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено досвід конкретного закладу вищої освіти стосовно співпраці із закладами і установами соціальної сфери, громадськими організаціями. Здійснено пошук ефективних шляхів інтеграції діяльності закладів вищої освіти та представників ринку праці щодо підвищення рівня підготовки висококваліфікованих фахівців. Визначено шляхи інтеграції закладу вищої освіти (факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини) та представників ринку праці щодо підвищення рівня підготовки висококваліфікованих фахівців, а саме: створення Ради роботодавців (забезпечення високої професійної підготовки фахівців на основі комплексного співробітництва факультету із зацікавленими підприємствами і організаціями – провідними роботодавцями, шляхом об’єднання інтелектуального потенціалу, практичного досвіду, матеріальних, фінансових і корпоративних ресурсів); участь у вдосконаленні освітніх програм (надання пропозицій щодо програмних результатів навчання, які мають бути сформовані у здобувачів вищої освіти; надання відгуків та рецензій на освітні програми; є учасниками робочих зустрічей з гарантами освітніх програм, адміністрацією; беруть участь у зустрічах з експертами Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти тощо); здійснення практичної підготовки здобувачів вищої освіти (надання бази для проходження практики; участь у розробці завдань програм практики та їх погодження; супровід під час практичної підготовки; надання характеристики на кожного здобувача за результатами практики; участь у підсумкових конференціях та надання рекомендацій для покращення такого виду діяльності); проведення спільних науково-практичних конференцій, круглих столів, симпозіумів; читання гостьових лекцій (важливий аспект в організації освітньої та науково-дослідницької діяльності, реалізації досліджень); залучення до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти (зокрема шляхом участі у проведенні опитувань). Подано пропозиції щодо покращення співпраці роботодавців із закладами вищої освіти.
Опис: https://ul-journal.org/index.php/journal/article/view/179/164
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15301
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття.pdf366,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.