Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедведєва, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorТітова, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-03-13T13:58:16Z-
dc.date.available2023-03-13T13:58:16Z-
dc.date.issued2022-11-28-
dc.identifier.citationMedvedieva M., Titova L. Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process. Information technologies and management in higher education and science : International scientific conference. 28 November 2022. Ferghana, Republic of Uzbekistan, P.294–297. URL: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-277-7-163uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15334-
dc.descriptionhttp://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/291/8067/16859-1uk_UA
dc.publisher“Baltija Publishing”uk_UA
dc.subjectDigitalizationuk_UA
dc.subjectЦифровізаціяuk_UA
dc.subjectInformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectІнформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectGamification technologyuk_UA
dc.subjectТехнологія гейміфікаціїuk_UA
dc.subjectInformation and digital competenceuk_UA
dc.subjectІнформаційно-цифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectMedia literacyuk_UA
dc.subjectМедіаграмотністьuk_UA
dc.titleMeans of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational processuk_UA
dc.title.alternativeЗасоби гейміфікації у формуванні медіаграмотності як елемента інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Medvedieva, Titova.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.