Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15334
Title: Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process
Other Titles: Засоби гейміфікації у формуванні медіаграмотності як елемента інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу
Authors: Медведєва, Марія Олександрівна
Тітова, Любов Олександрівна
Keywords: Digitalization
Цифровізація
Information and communication technologies
Інформаційно-комунікаційні технології
Gamification technology
Технологія гейміфікації
Information and digital competence
Інформаційно-цифрова компетентність
Media literacy
Медіаграмотність
Issue Date: 28-Nov-2022
Publisher: “Baltija Publishing”
Citation: Medvedieva M., Titova L. Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process. Information technologies and management in higher education and science : International scientific conference. 28 November 2022. Ferghana, Republic of Uzbekistan, P.294–297. URL: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-277-7-163
Description: http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/291/8067/16859-1
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15334
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
Medvedieva, Titova.pdf1,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.