Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15393
Title: КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
Authors: Тітова, Любов Олександрівна
Keywords: Критерії сформованості інформаційно-цифрової компетентності
Майбутній вчитель математики
Інформаційно-цифрова компетентність
Компетентнісний підхід
Інформаційно-комунікаційні технології
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Тітова Л. Критерії сформованості інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів математики. Інноваційна педагогіка. 2023. Т. 2, № 56. С. 147–150. URL: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/56.2.32
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:51]:004-047.22(045)
Abstract: У статті визначено критерії формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів математики. Наведено сутність понять «компетентність», «критерій». Розглянуто деякі особливості здійснення освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу та його відмінності від традиційного навчання. Обґрунтовано важливість формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів математики, як однієї із професійних компетентностей вчителя закладу загальної середньої освіти, в умовах цифровізації суспільства, а також з урахуванням обставин сьогодення, в яких сучасні українські педагоги змушені здійснювати свою викладацьку діяльність, зокрема пандемія Covid-19 та повномасштабне військове вторгнення російської федерації на територію України. Проаналізовано Закони України «Про освіту» та «Про вищу освіту», а також Професійний стандарт за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)», в яких розкриваються окремі аспекти вищезгаданих проблем. Проаналізовано праці дослідників щодо застосування компетентнісного підходу в освітній діяльності, формування інформаційно-комунікаційної компетентності у студентів дошкільного фаху та майбутніх учителів математики, а також формування цифрової компетентності майбутніх учителів засобами технології гейміфікації. На основі розглянутих публікацій визначено такі критерії сформованості інформаційно-цифрової компетентності майбутнього вчителя математики: когнітивний, мотиваційно-ціннісний, операційно-діяльнісний, особистісно-рефлексивний та дослідницький. Перспективою досліджень у цьому напрямі є визначення показників та рівнів сформованості інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів математики за визначеними критеріями.
Description: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/56.2.32
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15393
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.