Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15596
Title: | GAMIFICATION TECHNOLOGY AS AN ELEMENT OF EDUTAINMENT |
Other Titles: | ТЕХНОЛОГІЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕДЬЮТЕЙНМЕНТУ |
Authors: | Тітова, Любов Олександрівна |
Keywords: | Edutainment Gamification technology Gamification Students Едьютейнмент Технологія гейміфікації Гейміфікація Здобувачі освіти |
Issue Date: | 30-Apr-2023 |
Publisher: | ProConferenceOrg in conjunction withSergeieva&Co |
Citation: | Тітова Л. Технологія гейміфікації як елемент едьютейнменту. Scientific and technological revolution of the XXI century '2023 : International scientific conference, м. Karlsruhe, 20 квіт. 2023 р. Karlsruhe, 2023. С. 75–76. URL: https://doi.org/10.30888/2709-1783.2023-26-01-014. |
Series/Report no.: | УДК;37.091.33-027.226:793.7(06) |
Abstract: | В роботі розглядаються деякі аспекти технології гейміфікації як елемента едьютейнменту, що являє собою навчання через розвагу. Технологія гейміфікації спрямована на підвищення пізнавального інтересу здобувачів, привернення їхньої уваги та створення комфортного середовища, що забезпечує мотивацію до навчання. The paper discusses some aspects of gamification technology as an element of educational activities, which is learning through entertainment. The gamification technology is aimed at increasing the cognitive interest of students, attracting their attention and creating a comfortable environment that provides motivation for learning. |
Description: | https://doi.org/10.30888/2709-1783.2023-26-01-014. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15596 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Edutainment.pdf | 2,35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.