Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15635
Title: | Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів |
Authors: | Стеценко, Надія Миколаївна |
Keywords: | Григорій Сковорода педагогічна спадщина філософські ідеї виховний потенціал групові форми роботи афоризми |
Issue Date: | 25-Oct-2022 |
Publisher: | Педагогічна думка |
Citation: | Стеценко Н. М. Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів. Історія та філософія освіти в Україні: до 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди (1722-1794): зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 жовтня 2022 р. м. Київ, 2022. С. 152-155. |
Abstract: | Філософські ідеї Григорія Сковороди не втрачають своєї актуальності у вихованні та підготовці молодого покоління до життя і праці.Величезна спадщина Г. С. Сковороди є невичерпним джерелом для формування професійної компетентності майбутніх педагогів, розвитку їх творчого мислення як важливої умови успішного виконання трудових обов’язків у здійсненні освітньої діяльності. Однією із ключових компонентів формули нової української школи є «умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно». Вчитель, який критично вміє оцінювати події та факти суспільного життя, творчо підходити до їх використання у виховній діяльності, зможе навчити своїх вихованців критично мислити, логічно діяти та творчо використовувати набутий досвід. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15635 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Skovoroda.pdf | 479,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.