Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15635
Назва: | Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів |
Автори: | Стеценко, Надія Миколаївна |
Ключові слова: | Григорій Сковорода педагогічна спадщина філософські ідеї виховний потенціал групові форми роботи афоризми |
Дата публікації: | 25-жов-2022 |
Видавництво: | Педагогічна думка |
Бібліографічний опис: | Стеценко Н. М. Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів. Історія та філософія освіти в Україні: до 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди (1722-1794): зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 жовтня 2022 р. м. Київ, 2022. С. 152-155. |
Короткий огляд (реферат): | Філософські ідеї Григорія Сковороди не втрачають своєї актуальності у вихованні та підготовці молодого покоління до життя і праці.Величезна спадщина Г. С. Сковороди є невичерпним джерелом для формування професійної компетентності майбутніх педагогів, розвитку їх творчого мислення як важливої умови успішного виконання трудових обов’язків у здійсненні освітньої діяльності. Однією із ключових компонентів формули нової української школи є «умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно». Вчитель, який критично вміє оцінювати події та факти суспільного життя, творчо підходити до їх використання у виховній діяльності, зможе навчити своїх вихованців критично мислити, логічно діяти та творчо використовувати набутий досвід. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15635 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Skovoroda.pdf | 479,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.