Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15835
Назва: Розвиток «soft skills» майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі вивчення обов’язкових компонентів освітньої програми дошкільна освіта
Автори: Кравчук, Неля Павлівна
Рябошапка, Ольга Володимирівна
Ключові слова: soft skills
hard skills
лідерські навички
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
освітні компоненти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник науки та освіти
Бібліографічний опис: Кравчук Н. П., Рябошапка О. В. Розвиток «soft skills» майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі вивчення обов’язкових компонентів освітньої програми дошкільна освіта. Вісник науки та освіти. 2023. №7 (13). С. 594–608.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано питання формування та розвитку soft skills, а також їх роль у професійному вдосконаленні майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесіфахової підготовки. Обґрунтовано необхідність активного формування soft skills, відповідно до сучасних вимог освіти.У межах статті окреслено деякі аспекти концепту «м’які навички», як засобу фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Досліджено поняття «soft skills», виокремлено складники softskills (брати на себе лідерські функції, ефективність роботи у команді, налагоджування комунікацій, самоактуалізація, саморозвиток, здатність співпрацювати тощо), а також визна чено тенденціїїх розвитку у процесі вивчення обов’язкових компонентів ОП Дошкільна освіта. Підкреслено, що проблема володіння навичками soft skillsнеобхідні для успішної кар’єри, адже, вони є одниміз головних компонентіву сфері успішного становлення фахівця. Дефі ніція «soft skills» розглядається авторами, як важливі якості особистості, які дозволяють планувати та вирішувати нестандартні завдання,ефективно працювати в команді, вирішувати конфлікти, бути затребуваними у професійній діяльності.Метою статті є здійсненняцілісного наукового аналізу проблеми розвитку soft skillsмайбутніх вихователів закладів освіти у процесі вивчення обов’язкових компонентів ОП Дошкільна освіта, завдяки яким підвищується рівень фахової підготовки.Ця проблема є багатоаспектною і потребує вивчення питань, пов’язаних із якістю підготовки майбутніх вихователів ЗДО у сучасних закладах вищої освіти.У статті опрацьовано останні дослідження та публікації та розглядаються різні погляди щодо означеної проблеми (О.Бондарчук, М. Гордійчук, І.Гурський, К.Гнезділової, Н.Каньоси, Н.Коляди, О.Кравченко, А. Кошель, В.Кошель, Я.Мар’янко, А.Міненок, І.Муравйової, А.Осадчої та ін.), а також наведено приклади ефективних методів та засобів роботи для формування м’яких навичок у здобувачів вищої освіти.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5743
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15835
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5743-Текст статті-5778-1-10-20230811.pdf503,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.