Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15836
Назва: Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти
Інші назви: Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти
Автори: Рябошапка, Ольга Володимирівна
Кравчук, Неля Павлівна
Ключові слова: наступність
підготовка педагогів
дошкільна освіта
початкова освіта
освітня програма
діти дошкільного віку
молодші школярі
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник науки та освіти
Бібліографічний опис: Рябошапка О. В., Кравчук Н. П. Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Вісник науки та освіти. 2023. №7 (13). С. 795–806. http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5762
Короткий огляд (реферат): У статті піднято проблему підготовки майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. З’ясовано, що така потребаспричинена вимогами сьогодення, що потребує безперервності освіти. Вимоги ринку праці також вимагають фахівця нової формації, здатного до здобуття освіти протягом життя. Зазначено, що входження України до Європейського Союзу виступають передовою реформування освіти та її євроінтеграції.У статтізазначено провіднихдослідників принципу наступності, визначено підґрунтя необхідності здійснення наступності між дошкільною та початковою освітою на законодавчому рівні.З’ясовано, що одним з основних принципів, на яких базується освіта є принцип наступності.Увизначенні поняття «наступність» притримуємося тлумаченняО.Ковшар як педагогічної категорії, що являє собою взаємозв’язок різних етапів розвитку, сутність якого полягає у відновленні і збереженні на новомуетапі елементів і характеристик попередніх. Метастатті пол ягає у необхідності розкрити особливості підг отовки майбутніх педагогів д о реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти на прикладі фахової підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освітаУманського державного педагогічного університету імені ПавлаТичини. Здійснено аналіз навчальних дисциплін:«Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень» (ОК 39) та «Методика освітньої галузі «Математика» (ОК 41); «Дошкільна лінгводидактика» (ОК 31) та « Методиканавчання української мови та літературного читання» (ОК 45); «Наступність та перспективність у роботі з дошкільникамита молодшими школярами» (ОК 36) щодо підготовки здобувачів вищої освіти під час їх вивчення до забезпечення наступностіміж дошкільною та початковою ланками освіти.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5762
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15836
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5762-Текст статті-5797-1-10-20230812.pdf491,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.