Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15894
Назва: | Використання дистанційних технологій у підготовці та професійній діяльності майбутніх учителів |
Автори: | Стеценко, Надія Миколаївна |
Ключові слова: | дистанційні технології професійна підготовка якість освіти інформаційно-цифрова компетентність |
Дата публікації: | 24-лис-2022 |
Видавництво: | Умань (електронне видання) |
Бібліографічний опис: | Стеценко Н. М. Використання дистанційних технологій у підготовці та професійній діяльності майбутніх учителів. Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика: зб. матеріалів ХІІІ Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., 24 листопада 2022 р., м. Умань, 2022. С.124-127. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема використання дистанційних технологій в освітньому процесі не нова. Її витоки сягають початку ХІХ століття, коли на допомогу навчанню прийшло листування. З того часу дистанційні технології почали стрімко розвиватися, а з появою інформаційно-комунікаційних технологій багато закладів в усьому світі почали запроваджувати дистанційні форми навчання. У період пандемії та запровадження карантинних обмежень цей процес набув масштабного характеру. Особливої гостроти проблема використання дистанційних технологій набуває в українських закладах освіти у зв’язку з віроломним вторгненням Російської Федерації на територію України та розв’язанням нею повномасштабної війни, руйнуванням інфраструктури Української держави, коли вчителі та учні змушені частину часу проводити в укриттях або перебувати за межами своєї Батьківщини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15894 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
distance_technology.pdf | 511,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.