Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15908
Назва: | ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів |
Автори: | Ткачук, Галина Володимирівна Медведєва, Марія Олександрівна |
Ключові слова: | ІКТ інформаційно-цифрова компетентність студенти педагогічних університетів Mozaik Education вчитель математики |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
Бібліографічний опис: | Ткачук Г.В., Медведєва М.О. ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів. Молодь і ринок, 2023. № 1/209. с.74-80 |
Серія/номер: | УДК;378.4.017:005.336.2]:[004.9:316.77](045) |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено проблему формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів, зокрема, майбутніх учителів математики, засобами ІКТ. Інформаційно-цифрова компетентність є важливим структурним компонентом професійної компетентності майбутнього фахівця, яка проявляється у прагненні і готовності до ефективного застосування сучасних технічних засобів та ІКТ для вирішення завдань як у професійній діяльності, так і повсякденному житті. У роботі інформаційно-цифрова компетентність розкривається на трьох рівнях: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовий, операційно-діяльнісний, реалізація яких є однаково важливою і необхідною для якісної підготовки фахівця. Визначено, що у розпорядженні учителя існує численний набір таких засобів ІКТ, які можна поділити на декілька категорій: системи управління навчанням, онлайнові сервіси, хмаро-орієнтовані засоби та навчально-методичне забезпечення. Як приклад, наведено використання онлайнової платформи Mozaik Education, яка є педагогічним інструментом, що дає змогу зробити освітній процес цікавим, динамічним та візуалізованим. Використання платформи у процесі підготовки майбутніх учителів математики дасть змогу не тільки формувати їх інформаційно-цифрову компетентність, але й розширить їх знання про засоби, які можна використовувати на уроках математики, дасть можливість удосконалити власні знання з математики |
Опис: | http://mir.dspu.edu.ua/article/view/272479 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15908 |
ISSN: | 2308-4634 (Print) 2617-0825 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття_Ткачук_Медведєва_№1(209)2023.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.