Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T09:17:17Z-
dc.date.available2023-12-08T09:17:17Z-
dc.date.issued2023-05-07-
dc.identifier.citationДекарчук М.В. Особливості професійно-орієнтованої підготовки фахівців природничого напряму: умови та принципи. «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)». 2023. № 8(26). С.101-111. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26)uk_UA
dc.identifier.issn2786-4952-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15933-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/141/219uk_UA
dc.description.abstractРозвиток нових наукових тенденцій останнім часом дає нам зрозуміти, що новітні технології та сучасні ідеї залежать від інтелектуального розвитку особистості та її фундаментальних знань та вмінь. У законодавстві України задокументовано вимоги до природничо-наукової складової професійної підготовки фахівців, у яких йдеться про оптимізоване поєднання гуманітарної та природничо-математичної складових освіти, що засвідчує мету формування громадянської, світоглядної, культурологічної, екологічної культур. Виховуючи майбутнього майстра своєї праці педагог повинен побудувати світоглядну позицію на основі економічного, фахового та логіко-інформаційного мислення. Аналізуючи сьогоднішній етап розвитку природничих дисциплін, взаємодія природничо-наукових дисциплін вбачає обов’язкове застосування впродовж всього навчального процесу загальнонаукових принципів і методів. Фундаментальними структурованими принципами природничо-наукових дисциплін вважаються: принцип доповнюваності, принцип симетрії, метод моделювання та принцип відповідності, математичні обчислення. Зазначено, що застосування в навчальному процесі інтегрованих технологій та інтерактивних форм і методів навчання сприяє формуванню навичок і вмінь учнів, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, активної взаємодії учнів. Це така організація навчального процесу, за якої не можлива не участь учня вколективному процесі пізнання, співнавчання, взаємонавчання. У сучасності природничі науки становлять базис та підґрунтя усуспільнення людини. У контексті глобалізаційних процесів значущості набуває методологічна підготовка фахівця.uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectновітні технологіїuk_UA
dc.subjectгромадянська, культурологічна, екологічна культуриuk_UA
dc.subjectсвітоглядна позиціяuk_UA
dc.subjectфахове мисленняuk_UA
dc.subjectзагальнонаукові принципи та методиuk_UA
dc.subjectпринцип доповнюваностіuk_UA
dc.subjectпринцип симетріїuk_UA
dc.subjectметод моделювання та принцип відповідностіuk_UA
dc.titleОсобливості професійно-орієнтованої підготовки фахівців природничого напряму: умови та принципиuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості професійно-орієнтованої підготовки фахівців природничого напряму: умови та принципи.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
141-373-PB.pdf6,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.