Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15933
Title: Особливості професійно-орієнтованої підготовки фахівців природничого напряму: умови та принципи
Other Titles: Особливості професійно-орієнтованої підготовки фахівців природничого напряму: умови та принципи.
Authors: Декарчук, Марина Вадимівна
Keywords: новітні технології
громадянська, культурологічна, екологічна культури
світоглядна позиція
фахове мислення
загальнонаукові принципи та методи
принцип доповнюваності
принцип симетрії
метод моделювання та принцип відповідності
Issue Date: 7-May-2023
Publisher: Наукові перспективи
Citation: Декарчук М.В. Особливості професійно-орієнтованої підготовки фахівців природничого напряму: умови та принципи. «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)». 2023. № 8(26). С.101-111. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26)
Abstract: Розвиток нових наукових тенденцій останнім часом дає нам зрозуміти, що новітні технології та сучасні ідеї залежать від інтелектуального розвитку особистості та її фундаментальних знань та вмінь. У законодавстві України задокументовано вимоги до природничо-наукової складової професійної підготовки фахівців, у яких йдеться про оптимізоване поєднання гуманітарної та природничо-математичної складових освіти, що засвідчує мету формування громадянської, світоглядної, культурологічної, екологічної культур. Виховуючи майбутнього майстра своєї праці педагог повинен побудувати світоглядну позицію на основі економічного, фахового та логіко-інформаційного мислення. Аналізуючи сьогоднішній етап розвитку природничих дисциплін, взаємодія природничо-наукових дисциплін вбачає обов’язкове застосування впродовж всього навчального процесу загальнонаукових принципів і методів. Фундаментальними структурованими принципами природничо-наукових дисциплін вважаються: принцип доповнюваності, принцип симетрії, метод моделювання та принцип відповідності, математичні обчислення. Зазначено, що застосування в навчальному процесі інтегрованих технологій та інтерактивних форм і методів навчання сприяє формуванню навичок і вмінь учнів, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, активної взаємодії учнів. Це така організація навчального процесу, за якої не можлива не участь учня вколективному процесі пізнання, співнавчання, взаємонавчання. У сучасності природничі науки становлять базис та підґрунтя усуспільнення людини. У контексті глобалізаційних процесів значущості набуває методологічна підготовка фахівця.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/141/219
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15933
ISSN: 2786-4952
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
141-373-PB.pdf6,43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.