Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюленко, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorГончарук, Віталій Володимирович-
dc.contributor.authorПодзерей, Роман Вікторович-
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T09:17:38Z-
dc.date.available2023-12-08T09:17:38Z-
dc.date.issued2023-05-31-
dc.identifier.citationЛюленко С.О., Гончарук В.В., Подзерей Р.В., Декарчук М.В. Створення здоров’язберігаючого освітнього середовища як головної передумови зміцнення здоров’я особистості. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)». 2023. № 7(21). С.383-392. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-7(21)-383-393uk_UA
dc.identifier.issn2786-6025-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15935-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/4848uk_UA
dc.description.abstractПроблема формування здорового способу життя підростаючого покоління постає перед нами як медична, психологічна, педагогічна, соціальна, тому що здоров’я має специфіку проявлятися на фізичному, психологічному, соціальному рівнях. Проблема здоров'я молоді стає все більш актуальною у зв'язку з труднощами соціально-економічного характеру, які переживає в даний час Україна. Соціальна захищеність молоді невелика, між тим як специфіка віку та навчального праці вимагає наявності адекватних соціальних гарантій. Сучасним суспільством затребувані не тільки підвищення якості освіти та вдосконалення його структури, але й зміцнення здоров'я молоді і забезпечення психологічного комфорту учасників педагогічного процесу. Тому метою сучасної освіти є розвиток не тільки мислячої, діяльнісної, творчої, але головне - здорової особистості. У зв'язку з цим в основу процесу навчання і виховання покладено принцип здоров'язберігаючого підходу, метою якого є створення єдиного простору для формування особистості, гармонійно розвиненої фізично і психічно. Одним із способів вирішення проблеми погіршення стану здоров’я підростаючого покоління є сувора реалізація здоров'язберігаючого середовища в процесі навчання у вищому навчальному закладі. Нагальною стає реформування освіти зі спрямованістю на здоров’язбереження нації. Зрозуміло, що нова якість освіти, яка має забезпечувати розвиток сучасного суспільства, може бути досягнута лише при створенні певних умов організації такого навчально-виховного процесу, який не зашкодить здоров’ю молоді і буде спрямований на збереження, зміцнення і формування здоров’я учасників навчально-виховного процесу. А це вимагає від педагогів застосування своєрідних підходів в освіті і вихованні на основі здоров’язбереження і здоров’язберігаючих технологій. Мета всіх здоров’язберігаючих освітніх технологій – сформувати в учнів необхідні знання, вміння та навички здорового способу життя, навчити їх використовувати отримані знання в повсякденному житті.uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectздоров’язберігаюче освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectздоров’язберігаючі технологіїuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.titleСТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ГОЛОВНОЇ ПЕРЕДУМОВИ ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІuk_UA
dc.title.alternativeСТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ГОЛОВНОЇ ПЕРЕДУМОВИ ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4848-Текст статті-4877-1-10-20230530.pdf502,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.