Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15935
Title: СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ГОЛОВНОЇ ПЕРЕДУМОВИ ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ
Other Titles: СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ГОЛОВНОЇ ПЕРЕДУМОВИ ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ
Authors: Люленко, Світлана Олександрівна
Гончарук, Віталій Володимирович
Подзерей, Роман Вікторович
Декарчук, Марина Вадимівна
Keywords: здоровий спосіб життя
здоров’язберігаюче освітнє середовище
здоров’язберігаючі технології
вищий навчальний заклад
Issue Date: 31-May-2023
Publisher: Наукові перспективи
Citation: Люленко С.О., Гончарук В.В., Подзерей Р.В., Декарчук М.В. Створення здоров’язберігаючого освітнього середовища як головної передумови зміцнення здоров’я особистості. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)». 2023. № 7(21). С.383-392. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-7(21)-383-393
Abstract: Проблема формування здорового способу життя підростаючого покоління постає перед нами як медична, психологічна, педагогічна, соціальна, тому що здоров’я має специфіку проявлятися на фізичному, психологічному, соціальному рівнях. Проблема здоров'я молоді стає все більш актуальною у зв'язку з труднощами соціально-економічного характеру, які переживає в даний час Україна. Соціальна захищеність молоді невелика, між тим як специфіка віку та навчального праці вимагає наявності адекватних соціальних гарантій. Сучасним суспільством затребувані не тільки підвищення якості освіти та вдосконалення його структури, але й зміцнення здоров'я молоді і забезпечення психологічного комфорту учасників педагогічного процесу. Тому метою сучасної освіти є розвиток не тільки мислячої, діяльнісної, творчої, але головне - здорової особистості. У зв'язку з цим в основу процесу навчання і виховання покладено принцип здоров'язберігаючого підходу, метою якого є створення єдиного простору для формування особистості, гармонійно розвиненої фізично і психічно. Одним із способів вирішення проблеми погіршення стану здоров’я підростаючого покоління є сувора реалізація здоров'язберігаючого середовища в процесі навчання у вищому навчальному закладі. Нагальною стає реформування освіти зі спрямованістю на здоров’язбереження нації. Зрозуміло, що нова якість освіти, яка має забезпечувати розвиток сучасного суспільства, може бути досягнута лише при створенні певних умов організації такого навчально-виховного процесу, який не зашкодить здоров’ю молоді і буде спрямований на збереження, зміцнення і формування здоров’я учасників навчально-виховного процесу. А це вимагає від педагогів застосування своєрідних підходів в освіті і вихованні на основі здоров’язбереження і здоров’язберігаючих технологій. Мета всіх здоров’язберігаючих освітніх технологій – сформувати в учнів необхідні знання, вміння та навички здорового способу життя, навчити їх використовувати отримані знання в повсякденному житті.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/4848
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15935
ISSN: 2786-6025
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
4848-Текст статті-4877-1-10-20230530.pdf502,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.