Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозна, Зоя Олександрівна-
dc.contributor.authorРемех, Тетяна Олексіївна-
dc.date.accessioned2023-12-12T08:54:59Z-
dc.date.available2023-12-12T08:54:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВозна З., Ремех Т. ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗУ. Український педагогічний журнал. 2022. №1. С. 40-52uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні принципи та підходи до інтеграції історії і громадянської освіти в курсах громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти. Здійснено загальний огляд тенденцій та періодів розвитку шкільної суспільствознавчої освіти в Україні, інтеграції та дезінтеграції. Зіставлено й уточнено поняття, повязані з інтегра- тивним підходом в освіті. Проаналізовано модельні навчальні програми інтегрованих курсів для закладів загальної се- редньої освіти для адаптаційного циклу («Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5–6 класи (інтегрований курс)»). Окремі положення статті проілюстровано прикладами.uk_UA
dc.publisherІнститут педагогіки Національної академії педагогічних наук Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.016:94:37.017.4-
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectгромадянська та історична освітня галузьuk_UA
dc.subjectмодельні навчальні програмиuk_UA
dc.titleІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
6.pdf375,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.