Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978
Назва: | ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ |
Автори: | Возна, Зоя Олександрівна Ремех, Тетяна Олексіївна |
Ключові слова: | педагогіка інтеграція громадянська та історична освітня галузь модельні навчальні програми |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України |
Бібліографічний опис: | Возна З., Ремех Т. ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗУ. Український педагогічний журнал. 2022. №1. С. 40-52 |
Серія/номер: | УДК;37.016:94:37.017.4 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито основні принципи та підходи до інтеграції історії і громадянської освіти в курсах громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти. Здійснено загальний огляд тенденцій та періодів розвитку шкільної суспільствознавчої освіти в Україні, інтеграції та дезінтеграції. Зіставлено й уточнено поняття, повязані з інтегра- тивним підходом в освіті. Проаналізовано модельні навчальні програми інтегрованих курсів для закладів загальної се- редньої освіти для адаптаційного циклу («Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5–6 класи (інтегрований курс)»). Окремі положення статті проілюстровано прикладами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978 |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
6.pdf | 375,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.