Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978
Title: ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ
Authors: Возна, Зоя Олександрівна
Ремех, Тетяна Олексіївна
Keywords: педагогіка
інтеграція
громадянська та історична освітня галузь
модельні навчальні програми
Issue Date: 2022
Publisher: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України
Citation: Возна З., Ремех Т. ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗУ. Український педагогічний журнал. 2022. №1. С. 40-52
Series/Report no.: УДК;37.016:94:37.017.4
Abstract: У статті розкрито основні принципи та підходи до інтеграції історії і громадянської освіти в курсах громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти. Здійснено загальний огляд тенденцій та періодів розвитку шкільної суспільствознавчої освіти в Україні, інтеграції та дезінтеграції. Зіставлено й уточнено поняття, повязані з інтегра- тивним підходом в освіті. Проаналізовано модельні навчальні програми інтегрованих курсів для закладів загальної се- редньої освіти для адаптаційного циклу («Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5–6 класи (інтегрований курс)»). Окремі положення статті проілюстровано прикладами.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978
Appears in Collections:Історичний факультет

Files in This Item:
File SizeFormat 
6.pdf375,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.