Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978
Title: | ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ |
Authors: | Возна, Зоя Олександрівна Ремех, Тетяна Олексіївна |
Keywords: | педагогіка інтеграція громадянська та історична освітня галузь модельні навчальні програми |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України |
Citation: | Возна З., Ремех Т. ІНТЕГРОВАНІ КУРСИ З ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 5 КЛАСУ: ТЕОРЕТИКО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗУ. Український педагогічний журнал. 2022. №1. С. 40-52 |
Series/Report no.: | УДК;37.016:94:37.017.4 |
Abstract: | У статті розкрито основні принципи та підходи до інтеграції історії і громадянської освіти в курсах громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти. Здійснено загальний огляд тенденцій та періодів розвитку шкільної суспільствознавчої освіти в Україні, інтеграції та дезінтеграції. Зіставлено й уточнено поняття, повязані з інтегра- тивним підходом в освіті. Проаналізовано модельні навчальні програми інтегрованих курсів для закладів загальної се- редньої освіти для адаптаційного циклу («Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5–6 класи (інтегрований курс)»). Окремі положення статті проілюстровано прикладами. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15978 |
Appears in Collections: | Історичний факультет |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.