Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16017
Назва: Edcamp Ukraine як форма контекстного навчання майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін
Автори: Скус, Ольга Володимирівна
Возна, Зоя Олександрівна
Ключові слова: контекст
контекстне навчання
EdCamp Ukraine
EdCamp- подія
контекстна рефлексія
навчально-професійна діяльність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Věda a perspektivy
Бібліографічний опис: Возна З., Скус О. Edcamp Ukraine як форма контекстного навчання майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін. Věda a perspektivy. № 8(27). 2023. С. 78 – 88.
Серія/номер: ;DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-8(27)-78-88
Короткий огляд (реферат): Статтяприсвяченапошукуінноваційнихформконтекстногонавчанняздобувачіввищоїосвітипедагогічнихспеціальностей.УрозвідціпроаналізованіконцептуальніосновитаметодичнийінструментарійрухуEdCamp Ukraineтарозкритиййогоресурснийпотенціалупідготовцімайбутніхвчителіввціломутаучителівісторії,зокрема.З'ясовано,щоактивності педагогічної платформи EdCamp Ukraine є стійкою моделлю длянавчання та професійного розвитку здобувачів педагогічної освіти. Визначеніспособивикористанняконтекстівмайбутньоїпрофесійноїдіяльності.Встановленіумови результативності контекстуалізації навчання майбутніх вчителів історії та суспільних дисциплін
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5870/5903
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16017
ISSN: 2695-1592
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.