Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16207
Назва: Механізми забезпечення якості та ефективності освітньої діяльності в університетах України у контексті євроінтеграції
Автори: Кірдан, Олена Леонідівна
Кірдан, Олександр Петрович
Ключові слова: освітня діяльність
євроінтеграція
університет
якість вищої освіти
якість освітньої діяльності
критерії ефективності
показники ефективності
науково-педагогічні працівники
здобувачі вищої освіти
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: Національний педагогічний університеті імені М.П.Драгоманова
Бібліографічний опис: Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Механізми забезпечення якості та ефективності освітньої діяльності в університетах України у контексті євроінтеграції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. Спецвипуск Євроінтеграція. Ч.1., с. 145-149. DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.spec.1.27
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено особливості забезпечення якості й ефективності освітньої діяльності в університетах України в контексті євроінтеграції. Для досягнення мети використано загальнонаукові методи, як-от: аналіз, синтез, порівняння, конкретизації, узагальнення, контент-аналіз. Охарактеризовано зміст Угоди про асоціацію між Україною і Європейським Союзом в аспекті викликів для оновлення освітньої діяльності університетів у контексті статусу України як країни-кандидата. Акцентовано на пріоритетних завданнях наукової, науково-технічної й інноваційної діяльності у вітчизняних закладах вищої освіти. Обґрунтовано зміст понять “ефективність освітньої діяльності” та “якість освітньої діяльності”. Охарактеризовано підходи до визначення критеріїв і показників ефективності освітньої діяльності в університетах. Констатовано, що забезпечення якості й ефективності освітньої діяльності в університетах України узалежнене від політики закладів вищої освіти та локальних нормативних документів, які формалізують ці процеси на інституційному рівні. Окреслено спектр освітніх компонентів (обов’язкових і вибіркових) підготовки здобувачів вищої освіти з питань європейської інтеграції України, які нині реалізуються вітчизняними університетами. Констатовано потребу введення у професійну підготовку здобувачів вищої освіти різних галузей і спеціальностей освітніх компонентів щодо економічного, соціального, комунікаційного та правового вимірів інтеграції України і Європейського Союзу та доцільність проведення підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з питань методики викладання європейської інтеграції, проведення науково-комунікаційних заходів для академічного й адміністративно-управлінського складу вітчизняних університетів з актуальних питань євроінтеграції.
Опис: http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/spec_2022/part_1/27.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16207
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
27.pdf318,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.