Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254
Назва: Теоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освіти
Автори: Мороз, Людмила Іванівна
Сафін, Олександр Джамільович
Ключові слова: психологія
творча діяльність, професійна освіта
Дата публікації: 2021
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Сафін О.Д., Мороз Л.І. Теоретико-методологічні засади творчої діяльності викладачів і студентів у контексті особистісно орієнтованої професійної освіти. Монографія «Психологічні аспекти формування творчої особистості вчителя, студента, учня». Умань: Візаві, 2021. С. 4-66.
Серія/номер: УДК;37.015.31(02)
Короткий огляд (реферат): Формуючись й існуючи в діяльності, особистість професіонала як складне динамічне утворення є головною рушійною силою, що регулює, контролює, оцінює і перетворює діяльність і, водночас, саму себе. При цьому особистість досягає професійної компетентності тільки при адекватній мотивації та визначеній професійній спрямованості, продуктивній діяльності та змістовному спілкуванні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
колективна монографія каф.псих.УДПУ-1-66.pdf999,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.