Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254
Назва: | Теоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освіти |
Автори: | Мороз, Людмила Іванівна Сафін, Олександр Джамільович |
Ключові слова: | психологія творча діяльність, професійна освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Візаві |
Бібліографічний опис: | Сафін О.Д., Мороз Л.І. Теоретико-методологічні засади творчої діяльності викладачів і студентів у контексті особистісно орієнтованої професійної освіти. Монографія «Психологічні аспекти формування творчої особистості вчителя, студента, учня». Умань: Візаві, 2021. С. 4-66. |
Серія/номер: | УДК;37.015.31(02) |
Короткий огляд (реферат): | Формуючись й існуючи в діяльності, особистість професіонала як складне динамічне утворення є головною рушійною силою, що регулює, контролює, оцінює і перетворює діяльність і, водночас, саму себе. При цьому особистість досягає професійної компетентності тільки при адекватній мотивації та визначеній професійній спрямованості, продуктивній діяльності та змістовному спілкуванні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
колективна монографія каф.псих.УДПУ-1-66.pdf | 999,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.