Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254
Title: | Теоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освіти |
Authors: | Мороз, Людмила Іванівна Сафін, Олександр Джамільович |
Keywords: | психологія творча діяльність, професійна освіта |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Візаві |
Citation: | Сафін О.Д., Мороз Л.І. Теоретико-методологічні засади творчої діяльності викладачів і студентів у контексті особистісно орієнтованої професійної освіти. Монографія «Психологічні аспекти формування творчої особистості вчителя, студента, учня». Умань: Візаві, 2021. С. 4-66. |
Series/Report no.: | УДК;37.015.31(02) |
Abstract: | Формуючись й існуючи в діяльності, особистість професіонала як складне динамічне утворення є головною рушійною силою, що регулює, контролює, оцінює і перетворює діяльність і, водночас, саму себе. При цьому особистість досягає професійної компетентності тільки при адекватній мотивації та визначеній професійній спрямованості, продуктивній діяльності та змістовному спілкуванні. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
колективна монографія каф.псих.УДПУ-1-66.pdf | 999,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.