Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254
Title: Теоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освіти
Authors: Мороз, Людмила Іванівна
Сафін, Олександр Джамільович
Keywords: психологія
творча діяльність, професійна освіта
Issue Date: 2021
Publisher: Візаві
Citation: Сафін О.Д., Мороз Л.І. Теоретико-методологічні засади творчої діяльності викладачів і студентів у контексті особистісно орієнтованої професійної освіти. Монографія «Психологічні аспекти формування творчої особистості вчителя, студента, учня». Умань: Візаві, 2021. С. 4-66.
Series/Report no.: УДК;37.015.31(02)
Abstract: Формуючись й існуючи в діяльності, особистість професіонала як складне динамічне утворення є головною рушійною силою, що регулює, контролює, оцінює і перетворює діяльність і, водночас, саму себе. При цьому особистість досягає професійної компетентності тільки при адекватній мотивації та визначеній професійній спрямованості, продуктивній діяльності та змістовному спілкуванні.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
колективна монографія каф.псих.УДПУ-1-66.pdf999,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.