Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовтанюк, Максим Сергійович-
dc.date.accessioned2024-04-22T07:45:59Z-
dc.date.available2024-04-22T07:45:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКовтанюк М.С. Критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. Перспективи та інновації науки. 2024. № 4(38). С. 299–309. URL: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-310.uk_UA
dc.identifier.issn2786-4952 Online-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16266-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-310uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено та обґрунтовано критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. З метою визначення критеріїв сформованості досліджуваного феномена встановлено співвідношення понять «критерій» та «показник». Визначено такі критерії фахової компетентності майбутніх учителів інформатики: ціннісно-мотиваційний, змістовопроектувальний, операційно-технологічний, особистісно-рефлексивний, які безпосередньо співвідносяться з компонентами досліджуваного феноменаuk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051:004]:[331.54-047.22](045)-
dc.subjectфахова компетентністьuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі інформатикиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleКритерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Перспективи КМ.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.