Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16266
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковтанюк, Максим Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T07:45:59Z | - |
dc.date.available | 2024-04-22T07:45:59Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ковтанюк М.С. Критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. Перспективи та інновації науки. 2024. № 4(38). С. 299–309. URL: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-310. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-4952 Online | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16266 | - |
dc.description | https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-310 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті визначено та обґрунтовано критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. З метою визначення критеріїв сформованості досліджуваного феномена встановлено співвідношення понять «критерій» та «показник». Визначено такі критерії фахової компетентності майбутніх учителів інформатики: ціннісно-мотиваційний, змістовопроектувальний, операційно-технологічний, особистісно-рефлексивний, які безпосередньо співвідносяться з компонентами досліджуваного феномена | uk_UA |
dc.publisher | Наукові перспективи | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:004]:[331.54-047.22](045) | - |
dc.subject | фахова компетентність | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | показники | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі інформатики | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Перспективи КМ.pdf | 1,69 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.