Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16266
Title: Критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики
Authors: Ковтанюк, Максим Сергійович
Keywords: фахова компетентність
критерії
показники
майбутні вчителі інформатики
професійна підготовка
Issue Date: 2024
Publisher: Наукові перспективи
Citation: Ковтанюк М.С. Критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. Перспективи та інновації науки. 2024. № 4(38). С. 299–309. URL: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-310.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:004]:[331.54-047.22](045)
Abstract: У статті визначено та обґрунтовано критерії та показники сформованості фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. З метою визначення критеріїв сформованості досліджуваного феномена встановлено співвідношення понять «критерій» та «показник». Визначено такі критерії фахової компетентності майбутніх учителів інформатики: ціннісно-мотиваційний, змістовопроектувальний, операційно-технологічний, особистісно-рефлексивний, які безпосередньо співвідносяться з компонентами досліджуваного феномена
Description: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-310
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16266
ISSN: 2786-4952 Online
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
Перспективи КМ.pdf1,69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.