Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16329
Назва: Роль системного підходу у вивченні природничих наук
Автори: Ткаченко, Ігор Анатолійович
Краснобокий, Юрій Миколайович
Ключові слова: системний підхід
модернізація системи освіти
природничо-наукова картина світу
природознавство
Дата публікації: 2022
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Ткаченко І., Краснобокий Ю. Роль системного підходу у вивченні природничих наук. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : матеріали ХІV-ї Міжнародної науково-практичної інтернет конференції, м. Кропивницький, 20 листопада – 8 грудня 2022 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький : РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2022. С. 121–122.
Короткий огляд (реферат): Фундаментальна роль системного методу полягає в тому, що з його допомогою досягається найбільш повне вираження наукового знання. Ця єдність проявляється, з одного боку, у взаємозв’язку різних наукових дисциплін, який з часом втілюється у виникненні нових дисциплін на «перетині» старих (астрофізика, біофізика, геофізика, біохімія, фізична хімія та інші) та у формуванні міждисциплінарних напрямків досліджень (кібернетика, синергетика, екологія та ін.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16329
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Роль системного підходу у вивченні природничих наук.pdf903,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.