Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16421
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА ТА ВИХОВАТЕЛЯ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Інші назви: | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА ТА ВИХОВАТЕЛЯ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Черніченко, Людмила Анатоліївна |
Ключові слова: | вчитель-логопед вихователь корекційно-розвиткова робота діти дошкільного віку порушення мовлення |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Věda a perspektivy |
Бібліографічний опис: | Людмила Черніченко. Особливості організації спільної роботи логопеда та вихователя в закладі дошкільної освіти. Věda a perspektivy, Praha, № 6(25) 2023. С 76-85 |
Серія/номер: | https//orcid.org/0000-0001-8455-8869; |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено, що діти дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями потребують особливої уваги не тільки логопеда, але і інших спеціалістів закладу дошкільної освіти, які є учасниками навчально-виховного процесу. Доведено, що ефективність корекційно-вихо вної роботи можлива за рахунок взаємодії всього педагогічного колективу, а від якості проведеної роботи часто залежить доля дитини та її майбутнє.Корекційна робота дає очікуванні та позитивні наслідки, якщо вона здійснюється фахівцями-логопедами у дуже тісному зв’язку всіх учасників педагогічного процесу, зокрема психолога та вихователя. Діяльність усіх педагогів має багато спільного та спрямована на вирішення пізнавальних, виховних та корекційних завдань. Запорука успішної корекційно-розвиткової роботи у логопедичній групі дітей дошкільного віку це чітка та продумана система, мета якої полягає в інтеграції логопедії в навчально-виховний процес життєдіяльності дитини. Протягом навчального року логопед проводить фронтальні та індивідуальні заняття, а також підгрупові заняття з корекції звуковимови.Описано основні завдання та функції спільної корекційної роботи логопеда та вихователя. Обґрунтовано,три основні напрямки: діагностична робота (виявлення дітей, які мають мовленнєві порушення); профілактика виникнення мовленнєвих порушень: корекція мовленнєвих порушень. |
Опис: | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5215 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16421 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
5215-Текст статті-5247-1-10-20230625.pdf | 361,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.