Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16726
Назва: Providing the Practical Component of the Future Specialist with Multimedia Technologies in the Educational Process of Higher Education
Інші назви: Забезпечення практичної складової майбутнього фахівця мультимедійними технологіями у навчальному процесі вищої школи
Автори: Хлистун, Ірина Валентинівна
Ключові слова: практична складова
майбутній спеціаліст
мультимедійні технології
навчальний процес
Дата публікації: вер-2022
Видавництво: Dr. John M. Jun
Бібліографічний опис: Ganna Polishchuk, Iryna Khlystun, Natalia Zarudniak, Oleksii Mukoviz, Rostislav Motsyk, Olha Havrylenko, Oleksandr Kuchai. Providing the Practical Component of the Future Specialist with Multimedia Technologies in the Educational Process of Higher Education. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.9, September 2022. pp 714 – 720.
Короткий огляд (реферат): Метою освіти є створення ефективної системи з використанням мультимедійних технологій, що забезпечує формування висококваліфікованих кадрів, реалізація освітньої політики як пріоритетної функції держави. Визначено практичну складову як єдину форму підготовки фахівців, яка поєднує знання та діяльність з використанням мультимедійних технологій і впливає на ефективність їх професійної підготовки. Відзначено напрямки, в яких здійснюються сучасні дослідження нових підходів до організації практичної підготовки майбутніх фахівців засобами мультимедійних технологій. Висвітлено основні принципи управління діяльністю студентів на практиці з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Охарактеризовано підходи та принципи опису змісту діяльності студентів під час виробничої практики, спрямованої на формування досвіду професійної діяльності майбутніх спеціалістів у навчальному процесі вищих навчальних закладів. Доведено, що функція мультимедійних засобів навчання та мультимедійних технологій полягає в тому, що вони використовують джерело нової змістовної інформації, беруть на себе окремі функції як викладача, так і студента, мають особливості різних видів візуального представлення. В історії системи освіти існує три моделі організації практики майбутніх спеціалістів, які розкриваються у статті.
Опис: http://paper.ijcsns.org/07_book/202209/20220993.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16726
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
khlystun_prakt_skladova.pdf239,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.