Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16726
Title: Providing the Practical Component of the Future Specialist with Multimedia Technologies in the Educational Process of Higher Education
Other Titles: Забезпечення практичної складової майбутнього фахівця мультимедійними технологіями у навчальному процесі вищої школи
Authors: Хлистун, Ірина Валентинівна
Keywords: практична складова
майбутній спеціаліст
мультимедійні технології
навчальний процес
Issue Date: Sep-2022
Publisher: Dr. John M. Jun
Citation: Ganna Polishchuk, Iryna Khlystun, Natalia Zarudniak, Oleksii Mukoviz, Rostislav Motsyk, Olha Havrylenko, Oleksandr Kuchai. Providing the Practical Component of the Future Specialist with Multimedia Technologies in the Educational Process of Higher Education. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.9, September 2022. pp 714 – 720.
Abstract: Метою освіти є створення ефективної системи з використанням мультимедійних технологій, що забезпечує формування висококваліфікованих кадрів, реалізація освітньої політики як пріоритетної функції держави. Визначено практичну складову як єдину форму підготовки фахівців, яка поєднує знання та діяльність з використанням мультимедійних технологій і впливає на ефективність їх професійної підготовки. Відзначено напрямки, в яких здійснюються сучасні дослідження нових підходів до організації практичної підготовки майбутніх фахівців засобами мультимедійних технологій. Висвітлено основні принципи управління діяльністю студентів на практиці з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Охарактеризовано підходи та принципи опису змісту діяльності студентів під час виробничої практики, спрямованої на формування досвіду професійної діяльності майбутніх спеціалістів у навчальному процесі вищих навчальних закладів. Доведено, що функція мультимедійних засобів навчання та мультимедійних технологій полягає в тому, що вони використовують джерело нової змістовної інформації, беруть на себе окремі функції як викладача, так і студента, мають особливості різних видів візуального представлення. В історії системи освіти існує три моделі організації практики майбутніх спеціалістів, які розкриваються у статті.
Description: http://paper.ijcsns.org/07_book/202209/20220993.pdf
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16726
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики

Files in This Item:
File SizeFormat 
khlystun_prakt_skladova.pdf239,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.