Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарвінок, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-05-31T06:01:32Z-
dc.date.available2024-05-31T06:01:32Z-
dc.date.issued2024-05-16-
dc.identifier.citationБарвінок Н. В. Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матер. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16 травня 2024 р., м. Черкаси). Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2024. С. 18-20.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16806-
dc.description.abstractтактів між народами. Сучасна комунікативна культура виступає основною ланкою "нового гуманізму", де туризм представляє найбільш демократичний спосіб її реалізації. Результати міжкультурних контактів в значній мірі залежать від здатності їх учасників взаєморозуміння та досягнення консенсусу, що визначається етнічною культурою, психологією та цінностями кожної з взаємодіючих сторінuk_UA
dc.publisherЮлія Чабаненкоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.48:33214-
dc.subjectТуризмuk_UA
dc.subjectкомунікативна культураuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectефективність управлінняuk_UA
dc.titleМіжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства.uk_UA
dc.title.alternativeМіжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Збірник_16.05.2024 Барвінок.pdf505,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.