Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16806
Title: Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства.
Other Titles: Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства.
Authors: Барвінок, Наталія Володимирівна
Keywords: Туризм
комунікативна культура
міжкультурна комунікація
маркетингова діяльність
туристичне підприємство
ефективність управління
Issue Date: 16-May-2024
Publisher: Юлія Чабаненко
Citation: Барвінок Н. В. Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матер. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16 травня 2024 р., м. Черкаси). Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2024. С. 18-20.
Series/Report no.: УДК;338.48:33214
Abstract: тактів між народами. Сучасна комунікативна культура виступає основною ланкою "нового гуманізму", де туризм представляє найбільш демократичний спосіб її реалізації. Результати міжкультурних контактів в значній мірі залежать від здатності їх учасників взаєморозуміння та досягнення консенсусу, що визначається етнічною культурою, психологією та цінностями кожної з взаємодіючих сторін
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16806
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Збірник_16.05.2024 Барвінок.pdf505,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.