Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16806
Назва: Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства.
Інші назви: Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства.
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Туризм
комунікативна культура
міжкультурна комунікація
маркетингова діяльність
туристичне підприємство
ефективність управління
Дата публікації: 16-тра-2024
Видавництво: Юлія Чабаненко
Бібліографічний опис: Барвінок Н. В. Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матер. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16 травня 2024 р., м. Черкаси). Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2024. С. 18-20.
Серія/номер: УДК;338.48:33214
Короткий огляд (реферат): тактів між народами. Сучасна комунікативна культура виступає основною ланкою "нового гуманізму", де туризм представляє найбільш демократичний спосіб її реалізації. Результати міжкультурних контактів в значній мірі залежать від здатності їх учасників взаєморозуміння та досягнення консенсусу, що визначається етнічною культурою, психологією та цінностями кожної з взаємодіючих сторін
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16806
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Збірник_16.05.2024 Барвінок.pdf505,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.