Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-06-24T07:23:48Z-
dc.date.available2024-06-24T07:23:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГуменюк А.В. Удосконалення маркетингової діяльності овочевих підприємств: монографія. МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини Умань: Візаві, 2023. 218 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16859-
dc.description.abstractУ монографії узагальнено теоретичні основи і розроблено науково - методичні підходи, щодо формування маркетингової діяльності в овочевих підприємствах, здійснено оцінку та обґрунтовано тенденції розвитку маркетингу в овочевих підприємствах, сформовано наукові підходи до розвитку інноваційної функції маркетингу як важливої складової його ефективності, запропоновано концептуальний підхід до формування моделі маркетингу овочевих підприємств. Рекомендовано для фахівців з питань маркетингу, вчених-економістів, викладачів і здобувачів вищих навчальних закладів.uk_UA
dc.publisherУмань : Візавіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectкон'юнктура ринковаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності овочевих підприємствuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1 ГУМЕНЮК НОВА Монографія на друк.pdf5,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.