Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16859
Title: Удосконалення маркетингової діяльності овочевих підприємств
Authors: Гуменюк, Алла Валеріївна
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
кон'юнктура ринкова
ринок
Issue Date: 2023
Publisher: Умань : Візаві
Citation: Гуменюк А.В. Удосконалення маркетингової діяльності овочевих підприємств: монографія. МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини Умань: Візаві, 2023. 218 с.
Abstract: У монографії узагальнено теоретичні основи і розроблено науково - методичні підходи, щодо формування маркетингової діяльності в овочевих підприємствах, здійснено оцінку та обґрунтовано тенденції розвитку маркетингу в овочевих підприємствах, сформовано наукові підходи до розвитку інноваційної функції маркетингу як важливої складової його ефективності, запропоновано концептуальний підхід до формування моделі маркетингу овочевих підприємств. Рекомендовано для фахівців з питань маркетингу, вчених-економістів, викладачів і здобувачів вищих навчальних закладів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16859
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
1 ГУМЕНЮК НОВА Монографія на друк.pdf5,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.