Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16859
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності овочевих підприємств
Автори: Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
кон'юнктура ринкова
ринок
Дата публікації: 2023
Видавництво: Умань : Візаві
Бібліографічний опис: Гуменюк А.В. Удосконалення маркетингової діяльності овочевих підприємств: монографія. МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини Умань: Візаві, 2023. 218 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії узагальнено теоретичні основи і розроблено науково - методичні підходи, щодо формування маркетингової діяльності в овочевих підприємствах, здійснено оцінку та обґрунтовано тенденції розвитку маркетингу в овочевих підприємствах, сформовано наукові підходи до розвитку інноваційної функції маркетингу як важливої складової його ефективності, запропоновано концептуальний підхід до формування моделі маркетингу овочевих підприємств. Рекомендовано для фахівців з питань маркетингу, вчених-економістів, викладачів і здобувачів вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16859
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1 ГУМЕНЮК НОВА Монографія на друк.pdf5,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.