Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Віталій Вікторович-
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-08-13T10:35:31Z-
dc.date.available2024-08-13T10:35:31Z-
dc.date.issued2021-08-11-
dc.identifier.citationСавченко, . В., & Павлюк, . В. (2021). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 20–27. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228558uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16946-
dc.descriptionhttp://znp.udpu.edu.ua/article/view/228558uk_UA
dc.description.abstractПісля приєднання до Болонського процесу, зміни у підходах до викладання у закладах вищої освіти стосуються, насамперед, тих акцентів, що переходять від процесу до результатів навчання, зміни ролі вчителя, зосередження на інтенсивності програм, методах контролю та оцінки результатів знань студентів. Мета статті полягає у виявленні інноваційних підходів до підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Результати дослідження полягають у тому, що автори статті на основі аналізу наукової літератури та нормативних документів різного рівня, розглядаючи модернізацію вищої педагогічної освіти як перманентний процес, виокремили й обґрунтували інноваційні підходи (нормативно-спрямовані, суб’єктивно-спрямовані) до професійної підготовки майбутніх учителів, які проявляються в нових змінах до організації процесу професійної підготовки в закладах вищої освіти і змістовному його наповненні. З’ясовано, що нормативно-спрямовані підходи здійснюються в процесі модернізації і стандартизації педагогічної освіти України і мають відповідне нормативно-правове забезпечення. Відповідно до мети статті було визначено такі інноваційні підходи до підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти України, які знаходяться на стадії інституалізації (багаторівневість, багатопрофільність, неперервність професійної підготовки, її компетентнісноорієнтований характер); окремі – на стадії ініціації і реалізації (варіативність, практикоорієнтованість підготовки); локально або суб’єктно-спрямовані підходи містять сукупність чинників, обумовлених особливостями розвитку певного регіону країни, традиціями науково-педагогічної школи закладу вищої освіти або ініційовані та реалізовані в окремому закладі вищої освіти (індивідуалізація підготовки, нова фундаменталізація, аксіологізація, психологізація).uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ "ВІЗАВІ"uk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectінноваційні підходиuk_UA
dc.subjectпроцес підготовкиuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.titleІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
228558-Текст статті-520162-1-10-20210405.pdf853,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.