Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16946
Назва: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: Савченко, Віталій Вікторович
Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: модернізація
інноваційні підходи
процес підготовки
освіта
майбутні вчителі
заклади вищої освіти
Дата публікації: 11-сер-2021
Видавництво: Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ"
Бібліографічний опис: Савченко, . В., & Павлюк, . В. (2021). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 20–27. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228558
Короткий огляд (реферат): Після приєднання до Болонського процесу, зміни у підходах до викладання у закладах вищої освіти стосуються, насамперед, тих акцентів, що переходять від процесу до результатів навчання, зміни ролі вчителя, зосередження на інтенсивності програм, методах контролю та оцінки результатів знань студентів. Мета статті полягає у виявленні інноваційних підходів до підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Результати дослідження полягають у тому, що автори статті на основі аналізу наукової літератури та нормативних документів різного рівня, розглядаючи модернізацію вищої педагогічної освіти як перманентний процес, виокремили й обґрунтували інноваційні підходи (нормативно-спрямовані, суб’єктивно-спрямовані) до професійної підготовки майбутніх учителів, які проявляються в нових змінах до організації процесу професійної підготовки в закладах вищої освіти і змістовному його наповненні. З’ясовано, що нормативно-спрямовані підходи здійснюються в процесі модернізації і стандартизації педагогічної освіти України і мають відповідне нормативно-правове забезпечення. Відповідно до мети статті було визначено такі інноваційні підходи до підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти України, які знаходяться на стадії інституалізації (багаторівневість, багатопрофільність, неперервність професійної підготовки, її компетентнісноорієнтований характер); окремі – на стадії ініціації і реалізації (варіативність, практикоорієнтованість підготовки); локально або суб’єктно-спрямовані підходи містять сукупність чинників, обумовлених особливостями розвитку певного регіону країни, традиціями науково-педагогічної школи закладу вищої освіти або ініційовані та реалізовані в окремому закладі вищої освіти (індивідуалізація підготовки, нова фундаменталізація, аксіологізація, психологізація).
Опис: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/228558
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16946
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
228558-Текст статті-520162-1-10-20210405.pdf853,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.