Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16946
Title: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Authors: Савченко, Віталій Вікторович
Павлюк, Вікторія Ігорівна
Keywords: модернізація
інноваційні підходи
процес підготовки
освіта
майбутні вчителі
заклади вищої освіти
Issue Date: 11-Aug-2021
Publisher: Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ"
Citation: Савченко, . В., & Павлюк, . В. (2021). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 20–27. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228558
Abstract: Після приєднання до Болонського процесу, зміни у підходах до викладання у закладах вищої освіти стосуються, насамперед, тих акцентів, що переходять від процесу до результатів навчання, зміни ролі вчителя, зосередження на інтенсивності програм, методах контролю та оцінки результатів знань студентів. Мета статті полягає у виявленні інноваційних підходів до підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Результати дослідження полягають у тому, що автори статті на основі аналізу наукової літератури та нормативних документів різного рівня, розглядаючи модернізацію вищої педагогічної освіти як перманентний процес, виокремили й обґрунтували інноваційні підходи (нормативно-спрямовані, суб’єктивно-спрямовані) до професійної підготовки майбутніх учителів, які проявляються в нових змінах до організації процесу професійної підготовки в закладах вищої освіти і змістовному його наповненні. З’ясовано, що нормативно-спрямовані підходи здійснюються в процесі модернізації і стандартизації педагогічної освіти України і мають відповідне нормативно-правове забезпечення. Відповідно до мети статті було визначено такі інноваційні підходи до підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти України, які знаходяться на стадії інституалізації (багаторівневість, багатопрофільність, неперервність професійної підготовки, її компетентнісноорієнтований характер); окремі – на стадії ініціації і реалізації (варіативність, практикоорієнтованість підготовки); локально або суб’єктно-спрямовані підходи містять сукупність чинників, обумовлених особливостями розвитку певного регіону країни, традиціями науково-педагогічної школи закладу вищої освіти або ініційовані та реалізовані в окремому закладі вищої освіти (індивідуалізація підготовки, нова фундаменталізація, аксіологізація, психологізація).
Description: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/228558
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16946
Appears in Collections:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
228558-Текст статті-520162-1-10-20210405.pdf853,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.